Regulamin

Regulamin sklepu internetowego bellavita.pl

1.WSTĘP

a) Sklep internetowy bellavita.pl jest własnością firmy : „JJS” Jolanta i Jerzy Siemieńczuk Spółka Cywilna z siedzibą w 15-426 Białystok, Rynek Kościuszki 22, posługującej się NIPem 9661961273, REGON: 200223410. Firma zajmuję się produkcją oraz sprzedażą wyrobów cukierniczych i piekarniczych.

b) Zdjęcia oraz opisy są własnością firmy „JJS” Jolanta i Jerzy Siemieńczuk Spółka Cywilna.

c) Sklep w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego.

 

2.WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

a) Zakupy w sklepie internetowym nie wymagają rejestracji.

b) Wymagane są prawdziwe dane osobowe. W przypadku nieprawdziwych danych osobowych wprowadzanych podczas rejestracji i zamówień cukiernia ma prawo do niezrealizowania zamówienia.

c) Potwierdzeniem zamówienia z dokonaniem płatności on-line jest tylko i wyłącznie otrzymanie wpłaty pełnej kwoty poprzez e-przelew lub płatność kartą kredytową

d) Wszelkie nieprawidłowości w działaniu Sklepu Internetowego bellavita.pl mogą być zgłaszane za pośrednictwem zakładki „Kontakt”. Reklamacje dotyczące produktów mogą być zgłaszane stosownie do postanowień.

 

3. ZASADY ZAWIERANIA, ZMIANY ORAZ ROZWIĄZANIA UMOWY

a) Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w ofercie Sklepu Internetowego przez 7 (siedem ) dni w tygodniu oraz 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.

b) W celu złożenia zamówienia należy:

– wybrać produkty będące przedmiotem zamówienia a następnie kliknąć przycisk
„Kupuję”

– przejść do strony zamówienia klikając przycisk „Do Zamówienia”

– wypełnić formularz dostawy tj. imię i nazwisko, dane adresowe, numer telefonu, adres e-mail

– wybrać datę dostawy oraz preferowany przedział godzinowy dostawy

– dokonać płatności poprzez serwis płatności online (Informacje o płatności) bądź zobowiązać się do zapłaty przy odbiorze gotówką lub kartą

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest firma Przelewy24
Dostępne formy płatności:
1. Płatność gotówką przy odbiorze

2. Płatność kartą płatniczą przy odbiorze

Karty płatnicze:

*VISA

*VISA Electron

*MasterCard

*MasterCard Electronic

*Maestro

3. Płatność szybkim przelewem internetowym za pośrednictwem Przelewy24

4. Płatność Blik poprzez Przelewy24

c) przesyłka zostanie dostarczona za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczona transportem własnym sprzedawcy

d) Złożenie zamówienia przez klienta oznacza złożenie firmie „JJS” Jolanta i Jerzy Siemieńczuk Spółka Cywilna i oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu.

e) Po złożeniu i opłaceniu zamówienia przelewem online lub zamówienia z obowiązkiem zapłaty przy odbiorze na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany w momencie składania zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie realizacji zamówienia.

f) W przypadku, gdy realizacja części lub całości zamówienia będzie niemożliwa
sklep internetowy zaproponuje klientowi telefonicznie:

– anulowanie zamówienia

– anulowanie zamówienia w części

– przesunięcie terminu realizacji zamówienia

– kupno produktów alternatywnych

g) W przypadku gdy klient nie wybierze jednej z ww. opcji, możliwe jest anulowanie zamówienia poprzez sklep internetowy.

h) W przypadku gdy realizacja zamówienia zostanie anulowana a płatność zostanie dokonana „ z góry”, zostanie ona zwrócona na konto/kartę kupującego, z którego została dokonana płatność.

i) Na stronie mogą pojawić się błędy spowodowane naszym roztargnieniem lub z winy dostawcy platformy sprzedażowej. O zaistniałych pomyłkach poinformujemy Ciebie drogą telefoniczną lub e-mailowo. Przepraszamy z góry 😉

 

4. MODYFIKACJA ZAMÓWIENIA

a) Zważywszy na fakt iż oferowane w naszym sklepie internetowym produkty to wytwarzane ręcznie przez nas wyroby cukiernicze, klient może modyfikować swoje zamówienie 1 raz, kontaktując się ze sklepem internetowym telefonicznie w przeciągu 8 godzin od złożenia zamówienia, jeszcze przed rozpoczęciem realizacji zamówionego tortu lub ciasta przez naszą produkcję

b) Zmiany zamówienia mogą dotyczyć:
– asortymentu i jego ilości
– adresu dostawy
– anulowania dostawy

 

5. FORMY PŁATNOŚCI

a)Dostępne formy płatności:

1. Płatność gotówką przy odbiorze

2. Płatność kartą płatniczą przy odbiorze:

Akceptowane karty:

*VISA

*VISA Electron

*MasterCard

*MasterCard Electronic

*Maestro

3. Płatność szybkim przelewem online poprzez Przelewy24

4. Płatność Blik poprzez Przelewy24

b) W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.”

 

6. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

a) Najbliższy możliwy termin realizacji zamówienia wynosi 2 dni od złożenia zamówienia w sklepie internetowym. Co za tym idzie, najbliższa data dostawy na kalendarzu wyboru daty dostawy wskazuje datę oddaloną o 2 dni od momentu złożenia zamówienia. Tyle czasu potrzebujemy aby przygotować nowy tort lub ciasto.

b) W sklepie internetowym nie ma możliwości przyspieszenia realizacji zamówienia

c) Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas wynikający z sytuacji losowych

d) Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak dostawy spowodowany podaniem przez Klienta nieprawidłowego bądź niepełnego adresu dostawy i błędnych danych kontaktowych.

c) Produkty zamówione we poniedziałek po godz. 00:00 zostaną dostarczone najprędzej w środę w godzinach 10:00 – 13:00

d)Klient ma możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu.

e) Sklep Internetowy bellavita.pl oświadcza, że dostawy tortów realizuje na wybranym obszarze tj. Gminy Białystok. oraz gmin przyległych do gminy Białystok

f) Klienci, którzy dokonali zamówienia tortu lub ciasta (tortów lub ciast) z dostawą poza gminę Białystok lub gminy przyległe przy płatności kartą / przelewem bankowym dostaną informacje o kosztach transportu drogą telefoniczną lub mailową

 

7. WARUNKI REKLAMACJI

a) Klient ma prawo złożyć wniosek reklamacyjny
b) Sklep internetowy w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się
do Reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
c) W przypadku reklamacji towaru, należy szczegółowo uzasadnić powód składanej reklamacji, udokumentować nieprawidłowości zamówienia fotografią i przesłać uzasadnienie składanej reklamacji wraz z załączonymi fotografiami na adres email sklepu: info@bellavita.pl
d) Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie klient zobowiązany jest finalnie odesłać produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres sklepu.

 

8.ZWROT NALEŻNOŚCI

a) Zwrot należności zostanie dokonanie niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.

 

9. DANE OSOBOWE – POLITYKA PRYWATNOŚCI

a) Dane osobowe gromadzone przez serwis bellavita.pl służą wyłącznie do realizacji zamówień online. Nie są udostępniane publicznie lub osobom trzecim chyba że na wyraźną prośbę organów uprawnionych w związku z toczącymi się podstępowaniami.
b) Wymagane są prawdziwe dane osobowe. W przypadku nieprawdziwych danych osobowych wprowadzanych podczas rejestracji i zamówień sklep bellavita.pl ma prawo do niezrealizowania zamówienia.
c) Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez „JJS” Jolanta i Jerzy Siemieńczuk spółka cywilna, które wymagają podania danych osobowych. Firma „JJS” Jolanta i Jerzy Siemieńczuk spółka cywilna, przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym bellavita.pl.
d)Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 696-040-380 lub poprzez kontakt pocztą elektroniczną pod adresem email: info@bellavita.pl
e)Dane osobowe przekazywane nam przez Ciebie w związku ze składaniem zamówień i korzystaniem ze Sklepu Internetowego bellavita.pl są przetwarzane przez firmę „JJS” Jolanta i Jerzy Siemieńczuk spółka cywilna z siedzibą w Białymstoku, Rynek Kościuszki 22, która jest administratorem tych danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. 2014 r., , poz. 1182 ze zm.).

 

10. SKLEP STACJONARNY – BIURO OBSŁUGI KLIENTA

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości na temat naszych towarów, usług, form wysyłki i płatności prosimy kontaktować się telefonicznie z naszym Sklepem pod numerem telefonu 696-040-380 bądź osobiście. Nasze Biuro Obsługi Klienta mieści się w Białymstoku przy ul. Rynek Kościuszki 22
Godziny Otwarcia Biura Obsługi Klienta:
Poniedziałek – Piątek: 9:00 – 18:00
Sobota: 9:00 – 18:00
Niedziela: Nieczynne
W wyniku aktualnie trwającej sytuacji epidemiologicznej panującej na terenie naszego kraju nie przyjmujemy interesantów osobiście. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

a) Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego
b) W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
c) Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta, a rzeczywistym wyglądem produktu
d) Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).
e) Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a sklepem rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby sklepu.